koostöös

Märtsi alguses avalikustatud Nordic Aviationi nime- ja brändimuutus jõustub täna, 30. märtsil. Kasutusele võetakse uus Nordica kaubamärk ning koos sellega värske visuaalne brändiidentiteet, mille kesksel kohal on kiili kujutisega logo.

“Nordica nime ja uue visuaalse brändikontseptsiooni kasutuselevõtmisega astume oma ettevõtte arenguloos järgmise tähtsa sammu. Töötame selle nimel, et meie toote ja teenuse kvaliteet paraneks iga päevaga. Nii loodame saada selliseks lennufirmaks, mida Eesti inimesed armastavad ning mis tekitab väliskülalisetes ainult häid emotsioone,” selgitas Nordica juhatuse liige, Erik Sakkov. Tema sõnul jätkub ettevõtte senine edukas koostöö Adria Airwaysiga.

Uue brändi visuaalidele minnakse üle etapiviisiliselt – järkjärgult uuendatakse kõik kandjad ja lisatakse uusi. Pühapäeval maandus Tallinnas esimene Nordica värvides lennuk ning lähipäevil saabub teine. Uut nägu hakkavad kandma ka kõik ettevõtte veebikanalid ning edaspidi rakendatakse Nordica kommunikatsioonis, reklaamis, turunduses ja muudes materjalides vaid uut brändikontseptsiooni.

Nordica kaubamärgi ja visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud konkursi. Nordica sümboliks on kiil ning värvilahendus on inspireeritud kõigile eestlastele armsatest värvitoonidest.

Nordica on Facebookis leitav aadressilt www.facebook.com/flynordica

_Q8Q8751_2