koostöös

Nordic Aviation tutvustas täna oma uue nime Nordica taha loodavat visuaalset brändiidentiteeti, mille kesksel kohal on kiili kujutist hõlmav logo. Uuele identiteedile üleminek on etapiviisiline. Ettevõte plaanib võtta kasutusele uue kaubamärgi juba selle kuu lõpus. Järkjärgult hakatakse uuendama kõiki kandjaid, millest nähtavaimaks on Nordica identiteeti kandvad lennukid.

Nordic Aviationi juhatuse liikme, Erik Sakkovi sõnul on ettevõtte esimestest päevadest alates rõhutatud, et Nordic Aviation Group nimekuju on ajutine ja tulemas on uus nimi koos tervikliku brändikontseptsiooniga. Uut identiteeti loodeti esialgu tutvustada alles märtsi lõpus, aga kiirelt selgus, et pisikeses Eestis ei ole võimalik asju pikalt ainult enda teada hoida. „Täna on meil rõõm seda saladuseloori ise kergitada ja näidata, milline saab olema meie ettevõtte uus nägu.“ kommenteeris Sakkov.

Uue Nordica brändi värske visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud brändiloome konkursi. Optimisti pakutud kontseptsioon vastas kõige paremini ettevõtte väärtustele ning visioonile. Samuti olid nende disainlahendused erilised ning pakutud logo piisavalt ja soovitult eristuv. Optimisti loodud kontseptsioonile ehitatakse üles kogu uus Nordica brändiidentiteet.

Agentuuri Optimist tegevjuht, Magnus Lužkov kirjeldab uue Nordica brändi sümbolit, kiili, kui märki, mis seob hästi kokku lennuettevõtte olemuse ja identiteedi. “Kiil on müstiline ja ilus elusolend, keda igal pool ei leidu ning kes näeb lähedalt vaadates välja nagu kõrgetasemeline tehnikaime. Kiili sale keha meenutab lennukikeret ning tema lend on kiire ja kontrollitud. Mitmetes kultuuriruumides on kiil ka hea õnne sümboliks,” kirjeldas Lužkov.

Ka uue brändi juures kanname edasi põhimõtet ja väärtust olla sisult eestipärane ja rahvuslik – selline, mis võidaks Eesti inimeste südamed ning mis välismaalastes tekitaks häid emotsioone. Erik Sakkovi sõnul on ettevõtte kõige tähtsamaks ülesandeks tagada oma klientide rahulolu läbi suurepärase klienditeeninduse ja kindla kvaliteedi. „Oleme alles selle tee alguses. Aga meil on nüüd oma lennukid, oma inimesed oma lennukite pardal, oma söök-jook, ja mis peamine, suur soov ja kõik võimalused hakata pakkuma suurepärast teenust. Oma sümbolid on kõige selle algus,“ lisas ta.

Ühtekokku laekus Nordic Aviationi korraldatud visuaalse identiteedi konkursile 23 erinevat loovlahendust 12 Eesti agentuurilt. Konkursiga otsiti kahte koostööpartnerit. Lisaks Optimistile alustab Nordic Aviation koostööd ka teise koha saavutanud Idea Groupiga, kelle esitatud töö tugevuseks oli strateegia ja pakutud identiteedilahenduse sidusus.

„Tänan siiralt ja südamest kõiki konkursil osalenud agentuure. Esitatud tööd olid väga põhjalikud ja kvaliteetsed, mis valmistas meile kõigile suurt rõõmu. Hindame väga kõigi panust luua maailma parim Eesti lennufirma,“ sõnas Erik Sakkov tänulikult. Valik Optimisti esitatud brändilahenduse kasuks oli tema sõnul Nordic Aviationi meeskonnas väga üksmeelne.

Varasemalt sellel nädalal kinnitas Nordic Aviation, et ettevõtte uueks nimeks saab peatselt Nordica, põhjendades seda sooviga rõhutada viidet põhjalale ka rahvusliku lennufirma nime juures. Lisaks on lühem ja tabavam Nordica loogiliseks jätkuks ettevõtte senisele pikale ärinimele Nordic Aviation Group, mis on jõudnud nelja kuuga avalikkuses juba omajagu kinnistuda. Ühtlasi oli oluline uue nime piisav neutraalsus, rahvusvaheline kõla ja sobivus ettevõtte tuleviku ärivõimalusi silmas pidades. Seejuures hinnati ka kooskõla ja sobivust Nordic Aviationi koostööpartneri Adria Airways nimega.

Pildimaterjal on leitav: www.nagroup.ee/nordicabrand