Nordica kasvab - uueks koostööpartneriks saab LOT Polish Airlines

Mida see tähendab?

Nordicast pileti ostnud reisijatele uue partneri kaasamine sisulisi muudatusi kaasa ei too - lende opereeritakse Nordica lennukitega ning lennugraafikud ei muutu. Nordica lendudel jätkub ka Star Alliance’i boonuspunktide kogumise võimalus. Küll aga hakkab Nordica oma lendudele piletite müümiseks kasutama LOT Polish Airlines’i (LOT) kommertsplatvormi ja piletimüügisüsteemi.

Koostöö LOTiga on aga hea uudis kõikidele meie reisijatele, sest lisaks Nordica otselendudele suudame tänu LOTi liinivõrgule pakkuda läbi Varssavi sihtkohti senisest oluliselt mugavamate edasilennuvõimalustega. LOT lennutab oma reisijaid igapäevaselt keskmiselt 60 sihtkohta ja seda ligi 200-l lennul. Pikamaalende teeb LOT uute Boeing 787 Dreamlineritega New Yorki, Chicagosse, Torontosse, Tokiosse, Pekingisse, Souli ja uue aasta kevadest ka Los Angelesse ning Newarki.

Omalt poolt hakkab Nordica pakkuma LOTile lendude opereerimise teenust, mis aitab kaasa LOTi regionaalsete lendude tõhusamal korraldamisel. Tänu sellisele koostööle lisandub lähema aasta jooksul Nordica lennukiparki kolm lennukit ja luuakse üle 70 töökoha.

Adria Airwaysiga ga jätkub meie koostöö senises formaadis veel kaks nädalat, kuni 18. novembrini.  LOTiga koostöös hakkavad lennud toimuma alates 19. novembrist. Kõik Nordica lennud saavad lennukoodi LO, senise JP asemel. 

Tutvu Nordica ja LOT Polish Airlines'i sihtkohtadega SIIN.

Vaata pressiteadet Nordica ja LOT Polish Airlines'i koostöö kohta SIIN.

Oled ostnud Nordica pileti?

Vaata edasi, et näha  kas lennukoodi muudatused ka Sind puudutavad:

OLULINE:

Lennufirmad ja edasimüüjad teevad pileti Sulle piletisüsteemis õigele lennunumbrile lisatasuta ümber ning edastavad selle Sulle enne lendu. Lennuaegades muudatusi ei teki. 

KKK:

  • Mul on vahemaandumisega lend. Kas mu lennud toimuvad vastavalt broneeritud marsruudile?

- Jah, muutub vaid Nordica lennu segmendi lennukood ja sellest tulenevalt peame väljastama uue pileti.

  • Kas minu lennuaegades toimub seoses LOT Polish Airlines’i lennukoodile üleminekuga muudatusi?

- Seoses üleminekuga koostööle LOT´ga ei toimu Nordica lennugraafikus muudatusi. Tulenevalt talvegraafikule üleminekust võib oodata Nordica lennuplaanis väikseid muudatusi. Kui see peaks mõjutama Sinu lende, siis sellest teavitatakse Sind.

  • Kas reisija peab tõesti ise võtma reisibürooga ühendust või pöördutakse tema poole?

- Kui teiega pole ühendust võetud, siis palume pöörduda ise reisibüroo poole, kust pileti ostsite. Muudetud lennukoodiga pileteid väljastatakse järjest, vastavalt lennu toimumise kuupäevadele.

  • Mida teha, kui tegu on reisibürooga, keda pole võimalik tabada enne lendu?

- Palume võtta ühendust Nordicaga info@nordica.ee. Kui Sinu lend on vähem kui 24h pärast, saame teha ise muudatuse reisibüroo eest. Juhul kui lend on hiljem, siis lisame broneeringusse reisibüroo jaoks meeldetuletuse.

  • Kuidas toimub check-in lendudele ajavahemikus 4.-18. november?

- Check in neile lendudele toimub kas lennujaama check-in laudades või läbi Adria Airways’i check-in keskkonna: https://www.adria.si/et/check-in/ (Online check-in ei saa teha: Vilniusest, Trondheimist ega Amsterdamist väljuvatele lendudele). Iseteeninduskioskites saab check-in teha Stockholmis, Oslos, Trondheimis ja Münchenis.

  • Kuidas toimub check in lendudele alates 19. novembrist?

- Alates 19. novembrist saab online check-ini teha kõikidele Nordica otselendudele Tallinnast ja Tallinnasse. Alati saab check-in’i teha ka lennujaama check-in laudades.

  • Mis juhtub kui osa mu Adria lennupiletist on enne 19. novembrit ja osa peale seda?

- Lennupileti selle osaga, mis toimub alates 19. novembrist kehtib sama protseduur nagu näha ülalolevast skeemist. Sinu pilet tehakse uuele lennukoodile ümber ning edastatakse Sulle. Sulle pileti müünud reisibüroo või edasimüüja poole võid ka ise pöörduda.

  • Olen ostnud lennule lisa- või eripagasi (nt. suusapagasi). Ka suusapagas registreeritakse uuele lennunumbrile ümber?

- Sinu jaoks ei muutu selles osas midagi.

  • Kui minu lend algab välissihtkohast (Tallinnasse), kas siis kehtib sama protseduur?

- Jah.

  • Kui mul on lennule peale 19.11 eine ette tellitud, kas ma selle ikka saan?

- Jah, ette tellitud eine saate igal juhul.

  • Mis juhtub lojaalsusprogrammiga? Kas ma saan oma lendude eest boonuspunkte, kas eelmised punktid lähevad kaduma?

- Star Alliance punktid Nordica lendudel ei lähe kaduma ning kehtivad vastavalt LOT broneerimisklassi tingimused.

  • Mul on tellitud lisateenus (nt. üksinda reisiv laps/lemmikloom jne.). Kas ma ikka saan seda teenust?

- Jah, kui teenuse eest on makstud, siis me pakume seda ka peale pileti muutmist.

  • Kust saan osta pileteid otselendudele, mis toimuvad ajavahemikus 5.-18. november?

- Selleks palume pöörduda meie klienditeeninduse või oma reisibüroo/edasimüüja poole.

Klienditugi ja info

Telefon: 1 90 90
Välismaalt helistades: +372 66 42200
E-mail: info@nordica.ee
E - R,P 08.00 - 22.00
L 08.00 - 19.00