Tänavu esimeses kvartalis lendas kodumaise lennufirmaga 125 000 reisijat, mida on ligi 17 protsenti enam kui aasta tagasi samal perioodil.

Eesti rahvusliku lennufirma Nordica reisijate arv kasvas ka 2018. aasta esimeses kvartalis ja suvesihtkohtade lennukite kiire täitumus lubab prognoosida kasvu jätkumist.

Tänavu esimeses kvartalis lendas kodumaise lennufirmaga 125 000 reisijat, mida on ligi 17 protsenti enam kui aasta tagasi samal perioodil. Kõige populaarsemad sihtkohad olid Varssavi, Stockholm ja München. Nordica turuosaks Tallinna lennujaamas mõõdeti samal ajavahemikul 25 protsenti, 80 protsenti lendudest väljus 15-minutise täpsusega ja lendude toimumise protsent oli 97.

Algaval suvehooajal lisandub Nordica lennuplaani suisa kolm uut sihtkohta: aastaringne Kopenhaagen, kuhu hakatakse lendama kuni 11 korda nädalas, ning suvised Constanta Rumeenias ja Ohrid Makedoonias.

„Nordica läheb oma kolmandale suvehooajale vastu hea ja kindla tundega. Broneeringud lubavad juba täna prognoosida reisijate kasvu jätkumist ja kinnitavad, et eestlased tahavad üha enam garanteeritud suveilma, mida meie puhkusesihtkohad ka pakuvad,“ ütles Nordica juhatuse esimees Jaan Tamm.

Edukas on olnud töö ka rahvusvahelisel tasandil, kus on laienenud Nordica koostöövõrgustik – peale Lufthansa jagab Eesti lennufirma Tallinna-Müncheni liinil koode nüüd ka Croatian Airlinesiga. Hollandi linnast Groningenist avatakse sel hooajal lennud Ibizale ja Nice’i ning lisaks on Nordical kavas suurendada eksporditeenuseid.

Nordica on kahe tegevusaasta jooksul kasvanud piirkonna arvestatavaks regionaallennufirmaks, käitades juba 19 lennukit, ja on seega Eesti läbi aegade suurim lennuettevõte. Nordica ekspordib edukalt lennuteenuseid nii Rootsi, Taani, Poola kui ka Hollandisse ning annab tööd üle 400 lennundusspetsialistile Eestis ja välisriikides.